1. Starterskit op werkdagen voor 16:00 besteld morgen in huis!
  2. Uitgebreide informatie
  3. Vaste lage verzendkosten

Wettelijke garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn.

Wat is een goed product?

Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. Koop je iets met korting? Ook dan heb je recht op een goed artikel.

Wanneer is een product niet goed?

Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is bij aflevering van het artikel of als het binnen afzienbare termijn gebreken vertoont die ongebruikelijk zijn bij normaal gebruik.

Je rechten tijdens de garantie

Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.

Garantiebewijs

Jouw aankoopbewijs (bijvoorbeeld de factuur) van je bestelling is ook het garantiebewijs van je artikel. Wil je aanspraak maken op garantie, dan vragen wij om een kopie.

Ben je niet tevreden en heb je een klacht?

Wij zoeken samen met u naar een oplossing

Bent u niet tevreden over ons? Bent u het niet met ons eens? Of vindt u dat wij iets beter kunnen doen? Laat het ons weten via klachten@bitcoinstarterskit.nl, ons contactformulier of bel op 06-51680825! Graag spreken wij u persoonlijk. Om samen met u te achterhalen wat er niet goed gaat. En met u de beste oplossing te bespreken.

Wat gebeurt er als u een klacht indient?

Wij behandelen uw klacht met spoed. U mag rekenen op een snelle reactie. Soms moeten wij wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. U ontvangt in ieder geval binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.

Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan bellen wij u regelmatig even om u op de hoogte te houden. En wij laten weten wanneer u weer een reactie van ons kunt verwachten.

Wat kunt u doen als u het niet eens bent met onze reactie?

Bent u het niet eens met onze beoordeling van uw klacht? Laat het ons weten. Wij nemen uw klacht dan nog een keer met veel aandacht door. En kijken of wij misschien iets over het hoofd gezien hebben in onze beoordeling.

Wat kunt u doen als we er samen niet uitkomen?

Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als we niet tot een goede oplossing kunnen komen. Maar komen we er samen niet uit? Dan kunt u hulp vragen. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wij leren van uw feedback en klachten

Uw feedback en klachten zijn belangrijke informatie voor ons. Ze helpen ons om onze producten en service steeds beter te maken. Daarom houden wij goed bij hoeveel klachten wij krijgen en wat wij ermee doen.